8 maart: Baarns verkiezingsdebat in de Speeldoos

André van de Padt met andere lijsttrekkers in debat over lokale onderwerpen

© VVD Baarn

In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen van woensdagavond 16 maart organiseren omroep RTV Baarn, de Baarnsche Courant, Theater de Speeldoos met medewerking van de griffie van de gemeente Baarn een verkiezingsdebat in Theater de Speeldoos. Het debat vindt plaats op dinsdagavond 8 maart start om 20.00 uur. Vanaf 19.45 uur zijn de deuren van de grote theaterzaal voor alle geïnteresseerden geopend.

Alle acht partijen die deelnemen aan de gemeenteraadsverkiezingen in Baarn vaardigen hun lijstrekker af. Marlies Kruizenga treedt op als debatleider; de presentatie van de avond is in handen van Kevin van den Berg. André van der Padt zal als onze lijsttrekker de VVD vertegenwoordigen.
Tijdens de avond gaan de lijsttrekkers de degens kruisen over diverse stellingen. Daarnaast is er ook interactie met het aanwezige publiek en het publiek thuis.

De redactie van de Baarnsche Courant adviseert over de stellingen. Ook wordt er gedebatteerd over een onderwerp dat jongeren hebben aangedragen die verkiezingsgastlessen op Het Baarnsch Lyceum en de Waldheim-mavo hebben gevolgd. RTV Baarn zal het debat live uitzenden vanaf 20.00 uur op hun televisiekanaal, via het YouTube-kanaal van RTV Baarn en via Baarn FM.

Publiek in Theater de Speeldoos is van harte welkom! De toegang is gratis. Kom wel op tijd, want vol is vol. Wij hopen veel van onze leden en stemmers te zien!